مزایای استفاده از فیروزه برای خانم ها

انگشتر فیروزه زنانه و مزایای استفاده از فیروزه برای خانم ها

سنگ فیروزه یکی از گرانبهاترین سنگ‌های روی زمین است و از آنجایی در گذشته توسط تاجران ترکی به اروپا معرفی شد، به سنگ ترکی نیز معروف است. اشخاصی که از سنگ فیروزه استفاده می‌کنند، باور دارند که این سنگ شانس و ثروت زیادی برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. این باور از گذشته تا به امروز باقی مانده است زیرا در مصر باستان هم اعتقاد بر این موضوع بود که همراه داشتن سنگ فیروزه خوش یمن بوده و می‌تواند باعث اتفاقات مثبتی شود.

ایرانیان هم سابقه طولانی در استفاده از سنگ فیروزه دارند. در ایران باستان سنگ فیروزه، سنگ محافظ نامیده می‌شد و اغلب سربازان بر روی اسب یا بر روی لباس جنگی خود یک سنگ فیروزه نگهداری می‌کردند زیرا عقیده کلی مردم این بود که فیروزه می‌تواند مانند یک محافظ عمل کند. افراد عادی هم یک سنگ فیروزه همراه خود داشتند تا از آن‌ها در برابر بلایای طبیعی محافظت کند و تغییر رنگ سنگ را ناشی از به خطر افتادن جان صاحب آن می‌دانستند.

فیروزه، خریدی جذاب و دلربا

امروزه همه ما می‌دانیم که دلیل تغییر سنگ فیروزه چیزی نیست جز واکنش‌هایی که به مواد مختلف در محیط می‌دهد اما خواص معنوی و درمانی آن بر هیچ کسی پوشیده نیست. با توجه به ویژگی‌های مثبت این سنگ، خانم‌ها و آقایان زیادی از آن استفاده کرده و جواهرات فیروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

حتما بخوانید: خواص درمانی سنگ فیروزه

مزایای استفاده از فیروزه برای بانوان

پیشنهاد خرید

انگشتر فیروزه زنانه (1010)

تومان2,547,200تومان2,547,200خرید کنید

مزایای استفاده از فیروزه برای خانم ها چیست؟

اولین چیزی که با شنیدن سنگ فیروزه به ذهن شما می‌رسد، رنگ خاص و شکل زیبای ظاهری آن است اما این سنگ در کنار رنگ آبی و رگه‌های طلایی و تیره زیبا، فواید دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن عبارتند از:

  • یک باور قدیمی وجود دارد که سنگ فیروزه برای انسان شانس و خوشبختی می‌آورد.
  • سنگ فیروزه باعث دفع استرس و افزایش انرژی مثبت می‌شود.
  • اعتماد بنفس را افزایش می‌دهد.
  • باعث تقویت قدرت بینایی انسان می‌شود.
  • فشار خون را متعادل می‌سازد.
  • برای بیماری‌های قلبی مفید خواهد بود.
  • برای مشکلات گوارشی مفید بوده و به همین دلیل از آن برای دستبند فیروزه، انگشتر فیروزه زنانه و … استفاده می‌شود.
  • به کسی که آن را می‌پوشد احساس آرامش منتقل کرده و انرژی‌های منفی را دور می‌سازد.
  • در درمان بیماری‌های روحی موثر است.
  • می‌تواند باعث تسکین سر درد و دل درد شود.
  • در گذشته سنگ فیروزه را پودر کرده و برای کاهش درد کلیه از آن استفاده می‌کردند.
  • به گردش خون بهتر کمک می‌کند.
  • اگر در محیط منزل سنگ فیروزه نگهداری کنید، افکار منفی اجازه ورود به ذهن شما را پیدا نخواهند کرد.
  • در دین اسلام اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه می‌تواند فقر را از خانواده‌ها دور سازد و حتی امام صادق حدیث مستقیمی در تایید این عقیده فرموده‌اند.

با توجه به محبوبیت بالای سنگ فیروزه انواع تقلبی آن به بازار عرضه شده است که اگر دقت کافی به هنگام خرید نداشته باشید، سنگ فیروزه تقلبی به شما خواهند فروخت. برای تشخیص سنگ فیروزه تقلبی با سنگ فیروزه اصلی راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به طور مثال از فروشنده بخواهید شناسنامه سنگ فیروزه را به شما نشان دهد یا با کمک یک سوزن یا شی نوک تیز خراشی در پشت سنگ فیروزه ایجاد کنید؛ اگر سنگ خراش برداشت که تقلبی است و اگر مقاومت نشان داد، سنگ فیروزه اصل است.

برای اینکه خیالتان بابت اصل بودن سنگ فیروزه راحت باشد بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و با تجربه انجام دهید. فروشگاه کارما از جمله فروشگاه‌هایی است که سال‌ها در این زمینه تجربه داشته و جواهرات آن با سنگ فیروزه اصل نیشابور تزئین شده‌اند. چنانچه به دنبال خرید جواهرات فیروزه با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بازار هستید، درخواست خود را با کارشناسان ما در فروشگاه فیروزه کارما مطرح کنید تا راهنمایی‌های لازم خدمت شما ارائه گردد. تمام فیروزه‌های بکار رفته در محصولات فیروزه کارما دارای جنسی مرغوب بوده و طول عمر بالایی هم دارند.

11 thoughts on “مزایای استفاده از فیروزه برای خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X