سفارش ساخت طلا

جواهرات ساخته شده با طلا یکی از جذاب‌ترین هدایای هستند که می‌توانید به عزیزان خود هدیه داده و در طرح‌های متنوعی یافت می‌شود. شما بسته به سلیقه خود می‌توانید سفارش ساخت طلا داده و جواهری تحویل بگیرید که مناسب با سلیقه شما است. سفارش ساخت طلا علاوه بر طرح انتخابی به شما اجازه خواهد داد بسته به بودجه خود بهترین گزینه را خریداری کنید. در این مقاله به نحوه سفارش ساخت طلا خواهیم پرداخت.

نحوه سفارش ساخت طلا

تنوع بالای جواهرات طلا باعث شده که افراد زیادی به بازار مراجعه کرده و محصولی مطابق با خواسته‌های خود پیدا کنند اما اگر جز آن دسته افرادی هستید که دوست دارید جواهرات خاصی داشته باشید، سفارش ساخت طلا گزینه بهتری برای شما خواهد بود. در ثبت سفارش ساخت طلا ابتدا نمونه تصویری از طرح مورد نظر خود را با سازنده طلا به اشتراک گذاشته و پس از آن با مشخص کردن ابعاد، وزن تقریبی و نوع نگین فرایند سا

سفارش ساخت طلا
سفارش ساخت طلا

خت جواهرات طلا شروع می‌شود. پس از ارسال کلیه مشخصات، به شما هزینه تقریبی ساخت اعلام خواهد شد و در صورت موفقیت شما، در مدت زمان کوتاهی آن جواهرات در اختیارتان قرار می‌گیرد.

دو روش ساخت طلا

برای ساخت طلا از دو روش استفاده می‌شود که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • لیزر: برای ساخت جواهرات طلایی که بر مبنای طرح دو بعدی ساخته می‌شود، روش ساخت طلا با لیزر کاربرد دارد. جواهرات ساخته شده با این طرح دارای حجم نبوده و برجستگی ندارند. ساده‌ترین مثال برای این سبک از جواهرات، پلاک‌های اسمی است که تنها یک نام بر روی آن درج شده است. در این روش ورقه طلا داخل دستگاه لیزر قرار گرفته و بسته به طرح، برش داده می‌شود.

  • استفاده از نرم افزار: برای جواهرات طلایی که دارای برجستگی هستند، از نرم افزارهایی استفاده می‌شود که امکان طراحی 3 بعدی به وسیله آن‌ها وجود دارد. بعد از اینکه طراحی به اتمام رسید، با کمک پرینتر 3 بعدی نمونه اولیه اماده می‌شود که در صورت تایید، مرحله ریخته گری آغاز خواهد شد.

ساخت طلا
ساخت طلا

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سفارش ساخت طلا

برای قیمت گذاری سفارش ساخت طلا چندین عامل مهم وجود دارند که در نظر گرفته می‌شوند.

  • نگین مورد استفاده در ساخت جوا  هرات طلا: یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت جواهرات طلا، نگینی است که برای تزئین استفاده می‌شوند. نگین‌هایی نظیر برلیان قیمت بالایی داشته و موج افزایش قیمت سفارش ساخت طلا می‌شود.

  • وزن نگین: پس از انتخاب نوع نگین، باید وزن آن را نیز در نظر بگیرید. هر چه وزن نگین جواهر بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای خرید آن پردخت کنید.

  • طلا استفاده شده: میزان طلایی که در ساخت و طراحی طرح مورد نظر شما استفاده شده عامل دیگری است که بر قیمت تاثیر دارد. با افزایش وزن و عیار طلا، قیمت سفارش هم بیشتر خواهد شد.

  • نوع طراحی به کار رفته برای سفارش ساخت طلا: اگر طرحی با ظرفیت زیاد انتخاب کنید، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری خواهید داشت زیرا مدل سازی آن وقت زیادی خواهد گرفت و پیچیدگی‌های مختلفی هم دارد.

مدت زمان ساخت جواهرات طلا

مدت زمان ساخت جواهرات طلا به طرحی بستگی دارد که انتخاب کرده‌اید. هر چه طرح انتخابی ظرافیت بیشتری داشته باشد، زمان زیادی برای مدل سازی نیاز خواهد داشت. در مقابل طرح‌هایی ساده در مدت زمان کوتاه‌تری آماده خواهند شد اما در حالت کلی از زمان ثبت سفارش ساخت جواهرات طلا یا تحویل گرفتن آن دو الی سه هفته زمان خواهد برد.

سفارش ساخت طلا به قیمت روز طلا و به همراه انواع طرح های درخواتی و سنگ های قیمتی مانند، ساخت انگشتر، ساخت دستبند، ساخت پلاک منقش به طرح مد نظر شما از جمله نام، نوشته و طرح مد نظر شما، ساخت انواع زیورآلات طلا با سنگ های زینتی مانند عقیق، شرف شمس، فیروزه، و … توسط اساتید مجرب.

جهت راهنمایی و سفارش ساخت طلا از طریق یکی از شبکه های اجتماعی طرح مد نظر را ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید:

09156952478

سخن آخر:

فروشگاه کارما علاوه بر سفارش ساخت ظلا سفارش ساخت فیروزه، سفارش ساخت نقره و سفارش ساخت جواهرات هم میگیرد همچنین در وبسایت ما میتوانید تنوعی از سفارشات فیروزه که شامل انگشتر فیروزه، دستبند فیروزه، گردنبند فیروزه، ست و سرویس فیروزه و… را ببینید.