سفارش ساخت نقره

شما می توانید در فروشگاه کارما هرچیزی را بسازید. برای سفارش ساخت نقره کافیست با داشتن طرح مد نظر و مشاوره با کارشناس طرح خود را نهایی کنید سپس سفارش شما توسط اساتید جواهرساز ساخته و آماده می شود.

<br

جهت مشاوره و سفارش تماس بگیرید:

09156952478
سفارش ساخت نقره، فروشگاه فیرزوه کارما
سفارش ساخت نقره، فروشگاه فیرزوه کارما
سفارش ساخت نقره، فروشگاه فیرزوه کارما

نحوه انجام سفارش ساخت نقره:

برای ساخت جواهرات نقره چند قدم کلی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توان جواهراتی زیبا و منحصر بفرد تولید کرد. البته بسته به نوع جواهرات، ممکن است کمی از این مراحل کم شده یا به آن اضافه شود.

  • اولین مرحله ساخت جواهرات نقره: اره کشی

در این مرحله نیاز به یک اره مناسب خواهید داشت که تیغه‌های آن برای جواهرات نقره کاربرد داشته باشند. تیغه‌های اره بین 2، 4 و 6 متغیر است که بسته به سطح مهارت خود می‌توانید بهترین اندازه را انتخاب نمایید.

  • دومین مرحله ساخت جواهرات نقره: سوهان کشی

اگر مرحله قبل به خوبی انجام بگیرد، نیاز شما به سوهان کشی کمتر خواهد بود. سوهان کشی جواهرات فیروزه به سمت جلو و عقب حرکت نمی‌کند، بلکه تنها باید آن را در یک جهت حرکت دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشد. در واقع لبه‌های نامنظم قطعات با کمک سوهان برطرف می‌شوند. سوهان‌ها با اندازه بین 0 تا 10 عرضه می‌شوند که بسته به نوع جواهرات می‌توانید بهترین اندازه را خریداری کنید.

سوهان کشی
سوهان کشی
  • سومین مرحله: فلز کاری

در این مرحله با کمک چکش، فلز به شکل دلخواه شما در خواهد آمد. در این مرحله روش‌های دیگری مانند بافت سازی یا ریخته گری هم وجود دارند که برای شکل دادن به جواهرات از آن‌ها استفاده می‌شود.

  • چهارمین مرحله: لحیم کاری

در مرحله بعد بدنه جواهرات به خوبی تمیز شده و لحیم کاری می‌شود.

لحیم کاری
لحیم کاری
  • اتمام کار

در مرحله پنجم، نیاز به صیقل دادن و براق کردن جواهرات است. بسته به تراش‌های دور جواهرات شاید نیاز به سوهان باشد. برای صیقل دادن به نقره از دستگاه چرخ صیقل استفاده می‌شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد. روش‌های مختلفی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید به جذابیت نقره افزوده و جواهرات زیباتری بسازید.

سفارش ساخت انواع جواهرات نقره شامل، ساخت انگشتر نقره، ساخت دستبند نقره، ساخت پلاک نقره منقش به طرح مد نظ شما از جمله نام، نوشته و طرح مد نظر شما، ساخت انواع زیورآلات نقره توسط اساتید مجرب.

جهت راهنمایی و سفارش ساخت نقره از طریق یکی از شبکه های اجتماعی طرح مد نظر را ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید:

09156952478

سخن آخر:

فروشگاه کارما علاوه بر سفارش نقره سفارش ساخت فیروزه هم میگیرد همچنین در وبسایت ما میتوانید تنوعی از سفارشات فیروزه که شامل انگشتر فیروزه، دستبند فیروزه، گردنبند فیروزه، ست و سرویس فیروزه و… را ببینید.

Upload Image...