سفارش ساخت جواهرات فیروزه

سنگ فیروزه یکی از زیباترین سنگ‌های قیمتی در سراسر دنیاست که به دلیل رنگ خاص خود مورد علاقه افراد زیادی قرار گرفته است. این سنگ نخستین بار قرن‌ها پیش از میلاد مسیح کشف و مورد استفاده قرار گرفت، پس از آن وارد اروپا شده و بین ایرانیان و بومیان امریکایی هم رایج شد. از آن زمان تا به امروز سنگ فیروزه در تزئین انواع جواهرات کاربرد دارد.

جواهرات تزئین شده با سنگ فیروزه شامل انگشتر فیروزه، دستبند فیروزه، گردنبند فیروزه و گوشواره فیروزه است که با طرح و تعداد نگین‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. رنگ سنگ فیروزه به شکلی است که به راحتی با انواع استایل‌ها ست شده و همخوانی بسیار خوبی دارد. برای ساخت جواهرات فیروزه لازم است ابتدا فلز زیرین آن آماده شده و سپس فیروزه بر روی این فلز قرار بگیرد.

تعدادی سنگ فیروزه برای استفاده در جواهرات
سفارش ساخت نقره
راهنمای خرید فیروزه اصل

زیر ساختی که در ساخت جواهرات فیروزه استفاده می‌شود معمولا از جنس مس، برنج یا نقره است که بسته به سبک جواهرات، یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. این زیر ساخت طی مراحل خاصی شکل گرفته و صیقل داده می‌شود. پس از اینکه کار بر روی فلز به اتمام رسید، نوبت به قرار دادن سنگ فیروزه می‌رسد. چسب مخصوصی وجود دارد که با کمک آن سنگ فیروزه را بر روی فلز قرار می‌دهند. این مرحله اهمیت زیادی دارد زیرا هر گونه خطا می‌تواند به شکل ظاهری جواهرات آسیب وارد کند.

پس از اینکه قطعات سنگ فیروزه بر روی زیر ساخت آن نصب شدند، قسمت‌های ناهموار سنگ را صاف کرده و کل جواهرات را صیقل می‌دهند. سپس با کمک پولیش درخشش سنگ را بیشتر کرده و با کمک پلی‌استر به مقاومت آن در برابر عوامل بیرونی می‌افزایند.

اگر برای ساخت جواهرات فیروزه یا خرید آن نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید تا نکات لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

دریافت سفارشات ساخت فیروزه شامل، ساخت انگشتر فیروزه، ساخت دستبند فیروزه، ساخت پلاک فیروزه، ساخت تابلو و فیروز کوب، تراش سنگ فیروزه، ساخت انواع زیورآلات فیروزه توسط اساتید مجرب در کارگاه های فیروزه تراشی نیشابور.

جهت راهنمایی و سفارش از طریق یکی از شبکه های اجتماعی طرح مد نظر را ارسال کنید و یا با ما تماس بگیرید:

09156952478

همچنین فروشگاه کارما علاوه بر سفارش فیروزه سفارش ساخت نقره هم میگیرد و در وبسایت ما میتوانید تنوعی از سفارشات فیروزه که شامل انگشتر فیروزه، دستبند فیروزه، گردنبند فیروزه، ست و سرویس فیروزه و… را ببینید.

سفارش ساخت فیروزه