نمایش 1–16 از 47 نتیجه

نمایش 1–16 از 47 نتیجه

انگشتر فیروزه مردانه

سنگ فیروزه با رنگ آبی منحصربفرد خود یکی از زیباترین سنگ‌هایی است که می‌توان از آن برای ساخت جواهرات استفاده کرد. انگشتر فیروزه مردانه هم جز جواهرات محبوب بین آقایان است که به دلیل شکل ظاهری خاص نگین قرار گرفته بر روی آن، تقاضای زیادی دارد. همراه داشتن سنگ فیروزه فواید بسیار زیادی برای بدن و شرایط روحی به دنبال دارد و به همین دلیل افراد زیادی ترجیح می‌دهند همیشه یک انگشتر فیروزه را استفاده نمایند.

نام بین المللی سنگ فیروزه turquoise است که ریشه آن به فرانسه باز می‌گردد. در گذشته فیروزه ایرانی توسط ترکیه وارد بازار اروپا می‌شد و از همان دوران نام فرانسوی turquoise به معنای سنگ ترکی را به آن نسبت دادند. این سنگ فیروزه از دوران قدیم بین مردم سراسر دنیا محبوب بود و امروزه هم بهترین نوع آن از دل معادن نیشابور استخراج می‌شود. سنگ‌های موجود در معدن نیشابور دارای رنگ بندی بسیار زیبایی بوده و رنگ آن بین آبی تا سبز متغیر است.

انگشتر فیروزه مردانه چه خواصی دارد؟

سنگ فیروزه، سنگی پر طرفدار در میان ایرانیان بوده که از گذشته تا به امروز به دلیل شکل ظاهری زیبا و خواص متعدد مورد توجه قرار گرفته است. ایرانیان بسته به سلیقه خود از سنگ فیروزه به شکل‌های مختلفی استفاده می‌کنند که محبوب‌ترین آن انگشتر فیروزه زنانه و انگشتر فیروزه مردانه است. انگشتر فیروزه مردانه یک هدیه نفیس خواهد بود که با هدیه دادن آن می‌توانید همسر، فرزند و یا پدر خود را خوشحال کنید.

از جمله خواصی که برای سنگ فیروزه ذکر شده است می‌توان به تسکین درد شکم، انرژی درمانی، تسکین سردرد، تقویت چشم، گردش خون، درمان گلودرد، درمان افسردگی، افزایش اعتماد به نفس و .. اشاره کرد. برخی معتقدند اگر همیشه یک فیروزه همراه خود داشته باشند، حس بهترین پیدا کرده و آرامش خاصی احساس می‌کنند.

یکی از گران‌ترین فیروزه های موجود در دنیا، فیروزه نیشابور است که خروجی معادن آن فیروزه‌هایی زیبا و ارزشمند هستند. رنگ سنگ فیروزه بین آبی و سبز دیده می‌شود هر چه رنگ سنگ به آبی تیره میل کند، ارزش آن فیروزه بیشتر خواهد بود. برخی از سنگ‌های فیروزه یکدست به رنگ آبی پیدا شده و برخی دیگر دارای رگه‌های قهوه‌ای یا سیاه هستند که به هنگام خرید می‌توان بین این دو نوع یکی را انتخاب کرد.

از بزرگترین خواص انگشتر فیروزه مردانه ، آرامش درونی و روحی بدن و سمبل بخشندگی ، خلوص و مهر و علاقه است ، دوستی را حفظ می کند و در گذر زمان دشمن را به دوست تبدیل می کند. در حین کمک به حفظ نگرشی متعادل، به شما اجازه می دهد تا افکارتان را ساماندهی کرده و به موفقیتی حتمی دست یابید.فیروزه برای بدست آوردن ثروت استفاده می شود، اگر به عنوان هدیه به شخصی داده شود، برای دریافت کننده ثروت و خوشبختی به همراه دارد.

نگهداری از انگشتر فیروزه مردانه

ایرانیان باستان اعتقاد داشتن همراه داشتن سنگ فیروزه از آن‌ها در برابر انواع بلایای غافل گیر کننده محافظت خواهد کرد و به همین دلیل همیشه یک سنگ کوچک فیروزه همراه با خود یا اسبی که بر آن سوار می‌شدند، حمل می‌کردند. در آن زمان دلیل تغییر رنگ سنگ فیروزه را یک نوع زنگ خطر می‌دانستند و گمان می‌کردند این تغییر رنگ به دلیل اتفاقاتی بدی است که در آینده پیش خواهند آمد اما امروزه می‌دانیم که دلیل تغییر سنگ فیروزه این مورد نیست. سنگ فیروزه به دلیل تماس با اسانس موجود در لوازم آرایشی، روغن، آب گرم، نور خورشید و … تغییر رنگ پیدا می‌کند و پس از خرید انگشتر فیروزه مردانه باید اطمینان حاصل کنید که فیروزه از این مواد دور باشد.

فیروزه یک ماده معدنی نرم است که به راحتی خراشیده شده و طبیعت مختل آن ایجاد می‌کند که به راحتی روغن‌ها و مایعات را جذب کند. برای جلوگیری از تغییر رنگ یا مردن سنگ فیروزه بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید تا سنگ فیروزه در معرض این خطرات قرار نگیرد.

  • سنگ فیروزه را در هنگام آشپزی از دست خود خارج کنید. اگر در هنگام آشپزی انگشتر فیروزه خود را بدست داشته باشید، روغن جذب آن شده و به مرور زمان این امر منجر به تغییر رنگ آن خواهد شد.
  • سنگ فیروزه را برای مدت زمان طولانی در برابر نور خورشید یا حرارت قرار ندهید. سنگ فیروزه با قرار گرفتن در برابر نور خورشید و حرارت شدید تغییر رنگ می‌دهد و برای جلوگیری از مردن سنگ، بهتر است همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید.
  • آب داغ بر روی سنگ فیروزه نریزید. تماس آب داغ با نگین انگشتر فیروزه می‌تواند آن را خراب کند پس هنگام استحمام یا شست و شوی دست، آن را در گوشه‌ای بگذارید تا کارتان تمام شود.
  • مواد شیمیایی را از سنگ فیروزه دور کنید. مواد شیمیایی مانند سفید کننده یا لکه برها باعث تغییر رنگ سنگ فیروزه می‌‌گردند.
  • اندازه

    انگشتر باید به اندازه مناسب انگشت مرد مناسب باشد تا راحتی و سهولت در استفاده فراهم شود. بهتر است انگشتری که به انگشت می‌پوشید، مناسب باشد و نه بزرگ یا کوچک.

    انگشتر فیروزه مردانه

خرید انگشتر فیروزه مردانه

امروزه سنگ‌های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که به جای سنگ فیروزه اصل به فروش می‌رسند؛ برای اینکه درگیر سنگ‌های تقلبی فیروزه نشوید بهتر است از همان ابتدا خرید خود را از سایت‌های معتبر انجام دهید تا نگرانی بابت اصل یا فیک بودن سنگ نداشته باشید. یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه خرید جواهرات فیروزه، فروشگاه کارما است که تمامی محصولات موجود در آن با سنگ فیروزه نیشابوری تزئین شده‌اند. برای خرید انگشتر فیروزه مردانه و انواع جواهرات ساخته شده با سنگ فیروزه، می‌توانید به سایت کارما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. تمام محصولات فروشگاه کارما با بهترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت عرضه خواهند شد و دیگر نیازی نیست نگران اصل بودن یا کیفیت سنگ باشید.

پس از خرید فیروزه باید دقت داشته باشید که این محصولات در برابر نور خورشید و مواد شیمیایی حساس بوده و پس از برخورد با آن‌ها ممکن است رنگ خود را از دست بدهد؛ پس بهتر است هر زمان که قصد دارید با مواد شیمیایی کار کنید انگشتر خود از دست خود خارج کنید.

برای خرید انگشتر فیروزه مردانه و سایر جواهراتی که با یک سنگ فیروزه تزئین شده‌اند، می‌توانید به سایت کارما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. تمام محصولات فروشگاه کارما با بهترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت عرضه خواهند شد و دیگر نیازی نیست نگران کیفیت محصول باشید.

X