خواص فیروزه برای چشم زخم

سنگ فیروزه برای چشم زخم

سنگ فیروزه یک کریستال محبوب است که از گذشته دور مورد استفاده کشورهای مختلفی قرار گرفته است. استخراج سنگ فیروزه در حدود 6000 سال قبل از میلاد در شبه جزیره سینا مصر آغاز شد. مردم مصر علاقه زیادی به سنگ فیروزه داشته و از آن در کنار تزئین جواهرات برای اهداف دیگری مانند استفاده از خواص فیروزه برای چشم زخم هم کمک می‌گرفتند. به طور مثال مصریان مرده را با یک سنگ فیروزه‌ای دفن می‌کردند و اعتقاد زیادی به خواص معنوی و مادی فیروزه داشتند. این سنگ از دیرباز مورد احترام بوده و امروزه هم مانند همیشه محبوب است.

رنگ‌های آبی کریستال فیروزه‌ای، انرژی قدرتمند و در عین حال ملایم اقیانوس و پهناورترین آسمان‌ها را فرامی‌خوانند. این سنگ از گذشته نماد خرد، رفاه، آرامش و حفاظت بوده و خواص معنوی مختلفی از خود نشان داده است. کریستال فیروزه فسفات آبدار آلومینیوم و مس است که بسته به ترکیبات آن ممکن است رنگ آبی آن به سمت سبز تغییر پیدا کند.

فواید و خواص فیروزه برای چشم زخم

سنگ فیروزه از زیبایی بالایی برخوردار بوده و کاربردهای زیادی دارد. اگر می‌خواهید تاثیر آن را در خود احساس کنید، توصیه می‌کنیم سنگ فیروزه را به عنوان یک آویز یا نوعی گردنبند فیروزه بپوشید. این کاربرد اجازه می‌دهد تا سنگی فیروزه نزدیک به چاکرای گلو باقی مانده و تبادل انرژی بین شما و سنگ فیروزه به حداکثر برسد. سنگ فیروزه دارای خواص معنوی و درمانی متنوعی است که باعث می‌شود از آن به عنوان سنگی محافظ و آرامش دهنده یاد کنند. اگر در طول روز یک سنگ فیروزه همراه داشته باشید، انرژی مثبت خود را در وجودتان جاری کرده و باعث دفع افکار منفی و چشم زخم خواهد شد. برای افرادی که دچار بیماری‌های روحی هستند، وجود سنگ فیروزه مفید خواهد بود زیرا با افزایش آرامش درونی فرد، علائم بیماری روحی را کاهش می‌دهد.

درکنار خواص فیروزه برای چشم زخم، این سمگ دارای خواص درمانی هم می‌باشد. سنگ فیروزه در تسکین بیماری‌های مربوط به گلو بسیار مؤثر است زیرا باعث تقویت چاکرای گلو خواهد بود. علاوه بر آن قرار دادن سنگ فیروزه بر روی گلو می‌تواند به تسکین مشکلات تنفسی، میگرن و آلرژی کمک کند. هم‌چنین اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه می‌تواند باعث افزایش ثروت و دوری فقر شود. برای جذب رفاه و ثروت، یک سنگ فیروزه در دفتر کار خود قرار دهید. اگر به دنبال درمانی برای بی خوابی مزمن هستید، هنگام خواب یک سنگ فیروزه زیر بالش خود قرار دهید.

سنگ فیروزه مخصوص چشم زخم

پیشنهاد خرید

سنگ فیروزه (کد 6016)

تومان4,200,000تومان4,200,000خرید کنید

فیروزه برای چشم زخم

یکی از خواص سنگ فیروزه، محافظت از صاحب خود در برابر بلایا و چشم زخم است. امام صادق در احادیث خود مستقیما به سنگ فیروزه اشاره کرده و فرموده‌اند که هر شخصی بهتر است یک انگشتر فیروزه داشته باشد. سنگ فیروزه قادر است گرفتاری‌های شما را برطرف کرده و زندگی‌تان را از هر چشم زخمی در امان نگه دارد. علاوه بر آن با افزایش انرژی مثبت و دفع انرژی منفی تاثیر بسیار خوبی بر زندگی روزمره شما خواهد داشت.

قیمت سنگ فیروزه

ارزش سنگ فیروزه موضوعی است که تا حدودی مورد بحث است. عوامل زیادی در تعیین ارزش پولی یک سنگ نقش دارند؛ عواملی مانند رنگ و محل تولید انواع ارزان‌تر سنگ فیروزه را از گران‌قیمت‌ترین آن‌ها متمایز می‌کند. هر چه رنگ سنگ فیروزه شما به آبی فیروزه‌ای نزدیک‌تر باشد، قیمت آن بیشتر است. علاوه بر آن برخی سنگ‌های فیروزه دارای رگه‌هایی بر روی سطح خود هستند که باعث کاهش قیمت آن‌ها خواهد شد. گران‌ترین نوع سنگ فیروزه، فیروزه‌ای که به صورت یکدست آبی می‌باشد.

پیشنهاد خرید

تابلو گل و مرغ فیروزه ای

تومان4,000,000تومان4,000,000خرید کنید

خرید سنگ فیروزه از فروشگاه کارما

برای خرید فیروزه یا جواهرات تزئین شده با این سنگ تزئینی، می‌توانید به فروشگاه فیروزه کارما اعتماد کنید. تمامی محصولات کارما با فیروزه اصل ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت. قیمت‌های فروشگاه کارما هم جز بهترین قیمت‌های موجود در بازار است و می‌توانید علاوه بر اطمینان از کیفیت فیروزه، از قیمت مناسب آن هم مطمئن باشید.

11 thoughts on “خواص فیروزه برای چشم زخم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X