انگشتر فیروزه از کجا بخرم؟

انگشتر فیروزه اصل

انگشتر فیروزه از کجا بخرم؟

در این مقاله با فروشگاه فیروزه کارما همراه باشید تا انگشتر فیروزه از کجا بخرم  را بخوانیم. سنگ فیروزه یک سنگ تزئینی است که از دوران پیش از میلاد مسیح مورد استفاده قرار گرفته است. رنگ زیبای این سنگ به همراه خواص متنوع معنوی و درمانی سبب محبوبیت زیاد سنگ فیروزه شده است. سنگ فیروزه معمولاً مات بوده و رنگ آن به نسبت مس و آهن موجود در ترکیبات سنگ بستگی دارد. هر چه ناخالصی‌های عنصر اول در سنگ بیشتر باشد، کانی آبی‌تر خواهد بود.

همچنین شایان به ذکر است که هرچه رنگ فیروزه آبی‌تر باشد، ارزش آن بیشتر خواهد بود. ممکن است سنگ فیروزه شما با گذشت زمان شروع به از دست دادن شدت رنگ خود کند که با توجه به متخلخل بودن ساختار آن این امر کاملا طبیعی است. می‌توان از رزین و موم برای مقاوم کردن بیشتر سنگ فیروزه استفاده کرد که باعث می‌شود زنده بودن و درخشندگی سنگ برای مدت بیشتری حفط شود.

پیشنهاد خرید

انگشتر فیروزه مردانه (کد 2033)

تومان2,551,900تومان2,551,900خرید کنید

فیروزه چه خواص درمانی دارد؟

در گذشته سنگ نیمه قیمتی فیروزه به عنوان یک طلسم در نظر گرفته می‌شد، به همین دلیل اغلب جنگجویان یک سنگ فیروزه را همراه خود حمل می‌کردند. این سنگ به صلح بین دشمنان، پایان دادن به اختلافات و محافظت در برابر خشم کمک می‌کند. جواهرات ساخته شده از فیروزه که به عنوان سنگ بهشت ​​نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک طلسم برای محافظت در برابر فقر هم عالی است و همیشه توصیه می‌شود یک سنگ فیروزه همراه خود داشته باشید.

  • فیروزه می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت به تعادل ذهنی دست یافته و از شما در غلبه بر موانع و حل مشکلات حمایت می‌کند.
  • فیروزه به کاهش تنش عصبی کمک می‌کند، افسردگی را کاهش داده و از اضطراب جلوگیری می‌کند.
  • فیروزه به درمان عفونت‌های ویروسی کمک می‌کند و علاوه بر این، روند بازسازی بدن و بافت‌ها را تسریع می‌کند که نتیجه آن بهبودی سریع‌تر است.
  • تقویت دستگاه تنفسی و رفع مشکلات معده از جمله دیگر خواص سنگ فیروزه هستند.
  • فیروزه جذب مواد مغذی مانند نمک‌های معدنی و پروتئین را بهبود می‌بخشد.
  • فیروزه خاصیت تسکین دردهای روماتیسمی، سردرد و چشم درد دارد.
  • برای تقویت قلب و گلو استفاده می‌شود.
  • برای افراد دارای بدبینی، استفاده از سنگ فیروزه مفید خواهد بود زیرا انرژی مثبت را افزایش داده و افکار منفی را دور می‌سازد
  • فیروزه نماد سخاوت، اخلاص و فداکاری است. این به شما انگیزه می دهد که با خودتان و جهان صادق باشید. سنگ فیروزه به شما کمک می‌کند تا خود را کشف کرده و شخصیت واقعی خود را ببینید. علاوه بر آن شناخت و درک خود، بیان احساسات و ایده‌ها را برای ما آسان‌تر می‌کند.

گردنبند فیروزه اصل

جواهرات فیروزه

زیورآلات فیروزه زیبایی خاصی به هر استایلی هدیه خواهند داد. این جواهرات می‌تواند یک انگشتر فیروزه باشد که در تمامی روز همراه شما بوده و یا در گردنبند یا دستبند خود از یک سنگ فیروزه استفاده کنید. در هر صورت فیروزه اثر مثبت زیادی در زندگی روزمره شما داشته و می‌تواند به بالا بردن اعتماد بنفس شما کمک زیادی کند.

انگشتر فیروزه را از کجا می‌توانم بخرم؟

فیروزه سنگی زیبا با خواص فراوان است که برای دستبند فیروزه، گوشواره فیروزه، گردنبند فیروزه و انگشتر فیروزه مناسب است. این ماده معدنی گرانبها را از کجا تهیه کنیم؟ این سنگ‌های طبیعی زیبا را می‌توانید در فروشگاه کارما پیدا کنید. در فروشگاه کارما انواع انگشتر فیروزه در رنگ بندی و طرح‌بندی متنوع در اختیار شما قرار خواهد گرفت که نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب خواهند کرد.

از آنجایی که امروزه به دلیل محبوبیت بالای سنگ فیروزه انواع تقلبی آن هم وارد بازار شده است، برای خرید فیروزه اصل حتما باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا سنگ فیروزه اصل در اختیار شما قرار گیرد. در فروشگاه کارما تمامی جواهرات با فیروزه اصل نیشابور تزئین شده و با تضمین کیفیت خدمت شما ارائه خواهد شد.

سنگ فیروزه اصل

قیمت انگشتر فیروزه چقدر است؟

قیمت فیروزه به اندازه سنگ، رنگ آن و تعداد موجود در بسته بندی هنگام سفارش بستگی دارد. به یاد داشته باشید که هر چه رنگ آبی فیروزه بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود و علاوه بر آن فیروزه‌ای که به صورت یکدست آبی است، قیمتی بالاتر از سنگ فیروزه با رگه‌های مشکی یا طلایی دارد. به طور مثال انگشتری که دارای چندین نگین فیروزه است، طبیعتا قیمتی بالاتر نسبت به انگشتری با نگین فیروزه کوچک دارد. برای اطلاع از قیمت انگشتر فیروزه می‌توانید به فروشگاه کارما مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید:

تفاوت فیروزه اصلی و تقلبی

چگونه سنگ فیروزه اصل را تشخیص دهیم؟

آشنایی با معدن فیروزه نیشابور

 

11 thoughts on “انگشتر فیروزه از کجا بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X