خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور

تعداد زیادی سنگ فیروزه یا باخونه فیروزه خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور

در این مقاله به بررسی نحوه خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور می پردازیم اما نخست کمی درباره فیروزه بیشتر بدانیم، یکی از سنگ‌های تزئینی محبوب در سراسر دنیا، سنگ فیروزه بوده که از سالیان دور مورد استفاده اقوام مختلف قرار گرفته است. سنگ فیروزه به رنگ آبی تا سبز پیدا می‌شود و دارای درجه سختی بین 5 تا 6 خواهد بود. در گذشته اعتقاد داشتند این سنگ مقدس بوده و نماد بهشت روی زمین است، به همین دلیل زمانی که در ایران باستان فیروزه‌ای تغییر رنگ می‌داد؛ تصور می‌کردند صاحب سنگ در معرض خطر مرگ یا بلای بزرگی است. امروزه می‌دانیم که تغییر رنگ فیروزه علت علمی داشته و در صورت عدم نگهداری صحیح، رنگ آن تغییر پیدا می‌کند. فیروزه در نقاط مختلفی از دنیا وجود دارد اما بدون شک بهترین نوع آن را می‌توان در معادن نیشابور پیدا کرد. در این مقاله قصد داریم در مورد سنگ فیروزه ، که همان طور گفته شد، سنگ فیروزه یک سنگ تزئینی به حساب می آید و فواید آن ، همچنین خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور هم بدانیم با فروشگاه فیروزه کارما همراه باشید.

انواع انگشتر فیروزه مردانه در دست، خرید فیروزه از معدن نیشابور

پیشنهاد خرید

گوشواره زنانه (کد 7012)

تومان1,400,000تومان1,400,000خرید کنید

سنگ فیروزه چه فوایدی دارد؟

سنگ فیروزه از جمله سنگ‌های تزئینی است که فواید درمانی و معنوی قابل توجهی داشته و به همین دلیل افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. فیروزه می‌تواند در فرآیند سم زدایی نقش مفیدی را ایفا کند. این سنگ انرژی مثبتی از خود بر جای گذاشته و باعث درمان انواع اختلالات روحی خواهد شد.

فیروزه برای افرادی که استرس شدیدی را تجربه می‌کنند، بسیار مفید خواهد بود زیرا می‌تواند خلق و خو را بهبود بخشیده و آرامش بیشتری به فرد هدیه دهد. سنگ فیروزه کمک خواهد کرد تا آن دسته از تأثیرات منفی که سلامت روانی‌فیزیکی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از فرد دور شده و روحیه وی بهتر شود. به طور کلی سنگ فیروزه، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال آرامش درونی بوده و می‌خواهند عزت نفس خود را افزایش دهند.

برای اینکه فیروزه بتواند تاثیر بهتری از خود نشان دهد، بهتر است در تماس با پوست، در نزدیک گلو نگه داشته شود. گردنبند فیروزه می‌تواند تعادل و اعتماد به نفس بیشتری را ایجاد کرده و علاوه بر آن به تقویت چاکرای گلو کمک زیادی خواهد کرد. در مدیتیشن می‌توان سنگ فیروزه را روی چاکرای ششم (بین ابروها) قرار داد زیرا به ایجاد اعتماد به نفس بیشتر و در عین حال تقویت خلاقیت کمک می‌کند. هم‌چنین استفاده از سنگ فیروزه در نزدیکی تخت خواب به شما کمک می‌کند تا خواب آرامی داشته و کابوس نبینید.

جالب است بدانید که سنگ فیروزه می‌تواند به فرد کمک کند تا بر ترس از صحبت در جمع غلبه نماید. در کنار کل خواص معنوی سنگ فیروزه، اعتقاد بر این است که سنگ فیروزه می‌تواند در تسکین سردرد، گلو درد، کلیه درد، مشکلات کبد و .. نیز مفید باشد و به اعضای بدن کمک کند تا کار خود را به درستی انجام دهند.

سنگ فیروزه نیشابور و خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور

خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور

سنگ‌های فیروزه بسته به محیط شکل گیری و معدن خود دارای رنگ‌بندی و تحمل فشار متفاوتی هستند. به طور مثال سنگ فیروزه‌ای که از دل معادن آمریکا استخراج می‌شود، متفاوت با فیروزه‌ای است که می‌توانید در ایران پیدا کنید. در واقع بهترین سنگ فیروزه دنیا در ایران و در معادن نیشابور کشف شده‌اند که به دلیل رنگ بندی خاص و تحمل فشار بیشتر نسبت به سایر فیروزه‌ها، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. از سنگ فیروزه نیشابور برای تزئین انواع جواهرات نظیر انگشتر فیروزه، گردنبند فیروزه، دستبند فیروزه و … استفاده شده و دارای دو نوع سنگ فیروزه عجمی و سنگ فیروزه شجری است.

با توجه به اینکه سنگ فیروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده است، متاسفانه نمونه‌های تقلبی زیادی از آن در بازار وجود دارد و برای اینکه فیروزه نیشابور اصل خریداری کنید، بهتر است به فروشگاه‌های معتبر و با سابقه مراجعه کرده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. یکی از فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش سنگ فیروزه نیشابور اصل، فروشگاه کارما است که در آن قادر هستید انواع جواهرات فیروزه را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. چنانچه برای خرید نیاز به مشاوره داشتید، کارشناسان مجموعه کارما در خدمت شما خواهند بود.

همچنین بخوانید:

تفاوت فیروزه اصلی و تقلبی

چگونه سنگ فیروزه اصل را تشخیص دهیم؟

آشنایی با معدن فیروزه نیشابور

 

11 thoughts on “خرید سنگ فیروزه از معدن نیشابور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X