چرا انگشتر فیروزه بخریم؟

چرا انگشتر فیروزه بخریم؟

فیروزه یکی از قوی‌ترین سنگ‌های شفابخش است که علاوه بر خواص درمانی و معنوی، به دلیل رنگ خاص خود طرفداران زیادی دارد. سرخپوستان بومی آمریکا و قبل از آن‌ها تبتی‌ها و مصری‌ها شیفته سنگ فیروزه بودند و آن را دارای قدرت شفابخش زیادی می‌دانستند. سرخپوستان بومی آمریکا تا به امروز، فیروزه را حاوی قدرت‌های درمانی بسیار قدرتمند متافیزیکی و معنوی می‌دانند. در این مقاله به بررسی این نکته می پردازیم که چرا انگشتر فیروزه بخریم؟

قدرت شفابخش فیروزه در بسیاری از فرهنگ‌ها، نه فقط در بین بومیان آمریکا، بسیار قدرتمند در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از فرهنگ‌ها فیروزه را دوست داشته و به قدرت‌های درمانی فیروزه احترام می‌گذارند. سنگ فیروزه در اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما یکی از محبوب‌ترین آن‌ها انگشتر فیروزه است. در انگشتر یک نگین فیروزه را بر روی رکاب قرار داده و یک جواهر زیبا می‌سازند.

سنگ فیروزه بسته به شکل ظاهری خود در دو نوع عجمی و شجری یافت می‌شود. برخی از سنگ‌های فیروزه کاملا یکدست آبی بوده و به همین دلیل نام عجمی را به خود گرفته‌اند. اما بر روی برخی از سنگ‌های فیروزه رگه‌های طلایی و تیره رنگی مشاهده می‌شود که جذابیت خاصی به آن هدیه خواهد داد؛ به این دسته از سنگ‌های فیروزه، سنگ فیروزه شجری می‌گویند. انگشتر فیروزه با هر دو سنگ طراحی می‌شود اما معمولا جواهرات تزئین شده با سنگ فیروزه عجمی قیمی بالاتر از انواع دیگر دارند. برای پاسخ به این سوال که چرا انگشتر فیروزه بخریم؟ در ادامه با ما همراه باشید

چرا انگشتر فیروزه بخریم؟ انگشتر فیروزه مردانه

پیشنهاد خرید

انگشتر فیروزه دست ساز مردانه (کد 2002)

تومان15,744,000تومان15,744,000خرید کنید

خواص انگشتر فیروزه چیست؟

قدرت‌های شفابخش فیروزه می‌تواند برای کل بدن مفید باشد زیرا این سنگ برای درمان بیماری‌های مرتبط با سیستم ایمنی، تنفسی و اسکلتی مفید بوده و برای سم‌زدایی، رفع آلودگی یا تشعشع در بدن، درمان فشار خون بالا، آسم، عفونت‌ها و مشکلات دندانی توصیه می‌شود. علاوه بر تاثیر درمانی انگشتر فیروزه بر روی مشکلات جسمانی، سنگ فیروزه برای روحیه هم می‌توند بسیار مفید باشد.

زمانی که یک انگشتر فیروزه را در طول روز همراه خود داشته باشید، انرژی منفی از شما دور شده و سراسر وجودتان را انرژی مثبت فرا خواهد گرفت. این انرژی مثبت می‌تواند باعث افزایش اعتماد بنفس و روحیه شما شود. انگشتر فیروزه برای افرادی که ترس از سخنرانی در جمع دارند نیز توصیه می‌شود زیرا واقعا می‌تواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. تزریق آرامش، افزایش خلاقیت و همدلی، ایجاد تفکر مثبت و بالا بردن خرد باعث شادی روحی فرد شده و این امر در زندگی روزمره خود را نشان خواهد داد.

گفته می‌شود که سنگ فیروزه تمام چاکراها را باز کرده و به قدرت سنگ اجازه می‌دهد تا در تمام بدن فرد جریان یابد. چاکرای گلو مرکز ارتباطات، خلاقیت، آرامش و پیوند معنوی است و سنگ فیروزه بیشتر ار هر چیزی بر روی آن تاثیر مثبت می‌گذارد.

چنانچه یک انگشتر فیروزه را در خانه نگهداری کنید، مشکلات و اختلافات از زندگی شما دور شده و از لحاظ مالی هم شرایط بهتری را تجربه خواهید کرد. حتی اگر از جواهرات فیروزه استفاده نمی‌کنید، قرار دادن یک تکه سنگ فیروزه در پذیرایی یا اتاق خواب تاثیر بسزایی در روحیه شما خواهد داشت. افرادی که شب‌ها دچار کابوس‌های مختلف می‌شوند، با گذاشتن یک سنگ فیروزه در نزدیکی تخت، می‌توانند به این کابوس‌ها غلبه کرده و خوابی سراسر آرامش داشته باشند.

اتگشتر فیروزه زنانه - چرا انگشتر فیروزه بخریم؟

پیشنهاد میشود این مطالب را نیز بخوانید:

پیشنهاد خرید

انگشتر فیروزه مردانه (کد 2033)

تومان2,551,900تومان2,551,900خرید کنید

چرا انگشتر فیروزه بخریم؟

همانطور که در بالا ذکر شد سنگ فیروزه خواص بیشماری دارد که در سلامت روحی و سلامت جسمانی موثر عمل می‌کند. در کنار این خواص شکل ظاهری منحصربفرد سنگ فیروزه به عنوان یک سنگ تزئینی باعث زیباتر شدن استایل شما خواهد شد. رنگ فیروزه‌ای این انگشتر به راحتی با هر لباسی ست شده و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از آن در هر جایی استفاده کنید. انگشتر فیروزه مردانه و انگشتر فیروزه زنانه تزئین شده با سنگ فیروزه نیشابور به نسبت سایر انگشترهای فیروزه، جلوه بیشتری داشته و نظر هر شخصی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

پیشنهاد خرید

انگشتر فیروزه مردانه (کد 2040)

تومان2,011,100تومان2,011,100خرید کنید

خرید انگشتر فیروزه از فروشگاه کارما

برای تهیه سنگ فیروزه یا جواهرات تزئین شده با این سنگ تزئینی، می‌توانید به فروشگاه فیروزه کارما با سال‌ها تجربه در این زمینه اعتماد کنید. تمامی محصولات کارما با فیروزه اصل ساخته شده و کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت. قیمت‌های فروشگاه کارما هم جز بهترین قیمت‌های موجود در بازار است و می‌توانید علاوه بر اطمینان از کیفیت فیروزه، از قیمت مناسب آن هم مطمئن باشید. انگشتر فیروزه در فروشگاه کارما با سنگ‌های فیروزه شجری و عجمی تزئین شده و می‌توانند بین یک تا چندین نگین داشته باشد که انتخاب تعداد این نگین‌ها به سلیقه شخصی خود شما بستگی دارد.

11 thoughts on “چرا انگشتر فیروزه بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X